O výrobcích
Dostali jste se do malé alchymistické laboratoře, kde se propojují věci smysluplným způsobem. Vzniklé průniky jsou produkty. Neobyčejné, multipotenciální, originální, můzami inspirované kousky...
Diář, lunární kolečka a vzdělávací sety
- DIÁŘ: náš diář není jen lunární diář, ale je současně malý herbář nebo učebnice orientální diagnostiky nebo návod na výrobu tiktury, macerátu či odvaru. Nechte se inspirovat i jeho estetičností.
- LUNÁRNÍ KOLEČKA: cyklická, zahradnická, detoxikační. Pomůcky, které kalibrují ženský cyklus, ukazují ten nejvhodnější čas pro práci na zahradě a v domácnosti a kdy pečovat o své zdraví. Jsou to mapy pro co nejefektivnější život v souladu s lunárním i ročním cyklem a naší bytostí (fyzickou, emoční, mentální a duchovní).
- VZDĚLÁVACÍ LISTY A4: oslava minimalismu a redukce knihoven. Základní informace na pár listech pro praktické lidi jako jste Vy.
Vše vyrábíme v naší krásné zemi a odvádíme z těchto produktů pekelné výpalné v podobě daní. Pro jasnost...
O ceně výrobků
- 21 % z ceny je DPH a pokud ještě nejsme plátci, dáváme vám to ve slevových akcích.
- 20-30 % jde na marketing, jinak byste tento text vůbec nečetli. Opravdu.
- 30 % jsou náklady na výrobu a distribuci: tzn.: tisk, grafička, editorka, asistentka, provoz e-shopu a expedice včetně mě tvůrkyně, ilustrátorky, textařky, filmařky a produkční v jednom...
- 19 % z částky, co zbyde je povinná daň na konci roku.
- 15 % z této zdaněné částky ještě znovu zdaním, pokud si ji budu chtít vyplatit ze s.r.o. a jít si koupit vodu... moment tedy až potom, co zaplatím sociální a zdravotní pojištění... :-)
Když to sečteme, tak jsme na 105 %... Zkrátka vyrábět a prodávat něco v České republice není žádný med. Pokud podnikáte, víte to. Pokud to nevíte, buďte rádi a nesuďte prosím výrobky jen podle ceny. Konkurujeme Číně, kde jedou v milionových počtech a nehledí na lidské ani přírodní zdroje. Není to snad moc velké fňukání, já osobně podnikám od svých 19 let a jedu dál. Ale věřte mi, že hlavním motorem ani nemohou být peníze, protože ty někdy jsou a někdy zase nejsou. Hlavním motorem jsou můzy a smysluplné výrobky, co zde na e-shopu nabízím. Děkuji Vám, pokud si nějaký nakoupíte.
P.S. Spočítala jsem si, že od roku 2010 kdy diáře nabízím k prodeji, jsem jejich cenu postupně zvedala horkotěžko o přiznanou inflaci. Nejsem ekonom, ale laicky to vnímám, že "zlevňuji" a nebo maximálně "držím stále stejnou cenu"?
autorka Květoslava Kolouchová Králová